solfest och total tokiga människor!

har haft solfest hela två gånger den här helgen, i fredags var det dock utan sol men hela dagen tillbringade vi på ballen. (typ) kom lite folk så det blev ytterst intressant, åkte upp till ollat där på kvällen men det känndes som att det hade kunnat kvitta! kom väl dit 40 minuter innan det stängde så det blev bara en snabbis ändå!
somna inte förren vid sex på morgonen. jag åt ananas och dog lite, eller typ, tungan svullna upp och jag fick blåsor i hela munnen jag var så jävla rädd!!

sen i lördags blev jag sjuk, ett glas rött slank ner sen var det kört! jag slockna, dock solade jag på ballen halva dagen! :)

men idag är jag sjuk, så jag kunde inte jobba, och det suger, jag ville jobba behövde jobba! attans säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0