flaggstångsreparatör.

Jahaja.

känns som om den här dagen kommer att vara i en evighet. undra om det kan ha något med mitt tidiga uppstigande att göra? antagligen.
varit en sväng ut i hällestad, lekt med pollfan, sen stekt köttbullar, till en förbannelse, tog väl sisådär två timmar. typ.

ikväll blir det middag hemma hos pappi, min faster skulle komma dit hon har fått någon form av briljant idé, dock känner jag mig lite tveksam, eftersom att hon glaffsade på om det i hall hast i telefon. men det första som dök upp i mitt huvud var ordet psykos.

saksamma, det var ju ändå ett tag sen jag var där så det kan bli kul!

hörs kanske sen.


hajhajhajhajhajhajhaaaaaaaaaaaaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0