antagligen... INTE!

ah, har varit vaken i ett par timmar nu och har under den här tiden hunnit hinka i mig ungefär en kanna kaffe, så nu börjar jag må som jag bör. skönt.

undra hur det hade sett ut om kaffet bara försvann, att jag inte kunde köpa kaffe eller fick dricka kaffe, att jag hade en vakt som gick efter mig för att se till att det svarta guldet inte snudda vid mina läppar  och sakta men säkert värmde upp mig innifrån.. tänk om han trallade efter mig dag ut och dag in, men det allra värsta tänkbara vore ju isåfall om jag på något litet finurligt vis råkade rymma, slita åt mig en kopp och heva i mig det för att sedan upptäcka att detvar apelsin juice med fruktkött, vad skulle jag göra då?! dö, antagligen, på plats dessutom..

hjaaaaaaaaaalp. nu blev det en mardröm, hm, eller en dagdrömmsmardröm, mitt på ljusa dagen.

ae, nu går jag på en prolle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0