tjollahopp, då var det måndag igen..

haha som om jag blir påverkad av dagar nuförtiden. knappast. varje dag ser likadan ut...

är hemma i lilla ettan igen, har tokstädat garderoberna och har äntligen blivit klar, blev kanske inte helt prima ballerina, men det funkar..

sandra har varit här och druckit kaffe och pratat skit, fått kläder och käkat frukost, det var trevligt. vi gik aldrig till vibis men det får funka endå.

isch, vad trött jag är på det här skit vädret, vill att det ska bli vår, nu, nu, nu.. NU. fast vad jag vill har nog ingen betydelse..

håller även på att torka ingefära, vet inte om det går så jävla bra längre, men men, smidigt sen, kanske är klart om en timma. ska firra mig lite nu sen traska till affären, borde kanske laga någon mat, känns inte som att vanilj cola och päron är en bra middag! gaaah..

nae, haj haj sålänge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0