talande tunga.

jag konstatera precis att jag inte skriver speciellt ofta längre, vet inte egentligen varför, kanske har jag tröttnat, kanske vill jag inte dela med mig av tankar, funderingar och mig själv längre, eller så har jag inte haft ork, tid eller lust.
fast mest av allt tror jag att jag bara inte har kunnat skriva, kladda till alla känslor och funderingar till ord.
det kan vara rädd svårt ibland. eftersom att jag är en svart/vit människa så kan det vara tjaffsigt att skriva om det gråa livet man lever.

känns som att jag har lyckats knyta ihop ett par trådar nu iallafall, ska gå på intro idag, det kommer nog gå fint! ska bli riktigt skoj att göra något, har börjat tröttna på att lalla! men en sak är säker, den här gången ska jag inte bli uppslukad, jag ska fundera och konstatera. jag ska komma fram till vad JAG vill, vad JAG ska göra.

nu är det faktiskt min tur att få tid. det är inte mer än rätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0