man kan aldrig ändra på det förflutna, även om man bra gärna skulle vilja det ibland.
då och då  skulle det vara himmelskt att bara få spola tillbaka tiden, ta bort vissa saker helt, andra kanske ändra, men framförallt lägga till. varför var man så feg? varför sa man aldrig, varför gjorde man aldrig? det som allra helst ville.. varför lät man bara allt glida förbi? varför trodde man att det var bäst? hur kunde man tro att något som kändes så fel kunde vara rätt?

det är bara ett fåtal personer som har berört mig på det sättet, det är bara ett fåtal personer som har fått mig att sakna, längta och ångra.

och det är endast dom som får mig att känna.

man ska aldrig tänka "om" men det är allt jag gör. iallafall nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0