Måndag morgon

sitter hemma hos mammi, dricker lite kaffe och förundras över den enorma tovan jag har i håret.. hur är det möjligt?! jag har ju knappt något hår kvar..

har haft en trevlig helg, i freedags jobbade jag ju, sen åkte jag upp till ollat å hängde med ninni-pinne, adde, nicke och emmelie, linnsan och henkapenka var också där! det var kul, men kände mig dock kalas schleeten, vet inte varför, men aja..

sen i lördags var jag ju inne i stan med mammi, my hade ju sin dejt så vi spionerade mest, handlade strunt och lallade, sen var det ju tävligen med hubbelibubbeli på kvällen, och

JAG VANN!! hoho..!
ae, det var kalas skoj!

och igår sov jag! haha

ska jobba idag, 15.00-12.00 alltsdå 21 timmar, den här månaden börjar ju kalas bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0