leeeeerdaaaag.

jahaja, då var det lördag igen, och vad händer? inte mycket. fast rätt skönt ändå!

igår tillbringade jag största delen av kvällen med finnipinnski. timo, mikko och hannu, vi var på hockey.. det var ett litet äventyr men dock inte allt för ballt! haha men det var gott med vin. sen gick vi till ollat, var inte speciellt mycket folk men jag hade det kul! drack ett par öl och blev dumpad av mikko, haha rätt störigt. fast jag fortsatte ju vidare på ännu ett äventyr, och det var minsann både roligare och mer givande.

galet. men det var både en trevlig kväll och natt! haha.

nae, nu ska jag till emmelie, ska sminka och firra hennes hår nu innan ferren, det blir nog bra, sen får vi väl se vad resten av kvällen har att bjuda på!

hajhaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0