hon är en sann levnadskonstnär, för hon älskar livet.

sitt eget.




Lyssnar på musik och dricker mjölk, ska strax kasta fram snabeldraken och firra det sista här hemma..
sen får vi väl helt enkelt se vad som händer ikväll, hade ju planer med ninni, men det verkar som om hon har fått förhinder, aja, vi skulle höras av sen, så det märks väl!

ska ju gå intro på ett till ställe på torsdag, det ska bli kul! sen så ska jag ringeliringa till MH. imorgon och kolla lite med, hörde att dom söker på andra ställen, sen på ett till boende. ah, det här kan bli kalas tror jag! saknar och jobba, alltså jobba på riktigt, ligger inte i min natur att lalla på heltid, jag behöver hålla mig sysselsatt för att mina tankar inte ska äta upp mig innifrån och ut. jag behöver hållas i schack för att inte balla ur!

nu lät det som att jag inte trivs där jag är nu, det gör jag, verkligen! det är bara det att det kanske inte blir så mega mycket timmar.. skulle behöva lite mer! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0