påskelipåsktorsdagen.

då var det torsdag, oh guh vad tiden skener iväg!

dricker lite kaffi, ska jobba sen ikväll! känner mig mega mycket pepp! skulle dock behöva städa här hemma innan. oliver hade sin bästis baltazar på besök igår, han är en leonberger, en hårig leonberger, en hår tappande leonberger, och det betyder att det är hår överallt i lille ettan, om det inte flyger omkring här på golvet, så har det torkat fast i det som en gång var slemtrådar på golvet. ujujuj. dyng äckligt om jag får säga mitt!

var i stan igår men linnsan, handlade lite. eller vad handlade jag? hm. tre par skor, tre par leggings, två par brillor, en tröja och så två krämer! två superduper bra krämer till mitt cp-finger eller snarare fingRAR. det funka, på riktigt! det ser redan mycket bättre ut! och det är ju inte ens ett dygn sen jag började! fatta! det kanske kommer funka på heltid sen. man kan ju åtminstone hoppas.

nae, dricke upp kaffit, sen snabeldraka! woohoo! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0