lördag.

ah, jag är fortfarande irriterad och förbannad, lär vara det tills alla irritationsmoment går upp i rök. jag ber verkligen till gud att dom faktiskt gör det någon gång.

sitter och kukar i det lille blå köket den här lördags kvällen till ära. dricker lite bubbel vatten. det sitter rätt feint.
det ligger ett papper här brevid mig, det är lille mys läxa.

intressant.

här ska ni få se minsnan..!

Mitt liv som My.

Jag heter my och är 11 år gammal. Jag har en hund, fem katter och en Ekorre. Hej jag är en tjej som gillar pop musik och älskar hästar. Min favorit rätt är pizza och pankakor. Min favorit färger är Röd, Blå, Grön och Gul. Jag har en store syster och två storebröder. Jag har en mamma som heter maria och en pappa som heter Johan. Min favorit klädel på helgen: ett par mjukisbycksor en myströja och mysstrumpor. favorit ämne i skolan är bild, träslöjd, syslöjd, idrott, No, So, svenska, Engelska, drama, Matte, Musik och M:1 arbete. på fritiden rider jag.

ATT VARA MY ÄR TOPPEN!!!!



ett rent bevis på att allt var så jävla mycket lättare när man var liten. hoppas att det håller i sig.
för om två år så kommer nog inte livet vara lika toppen längre...
sorgligt sorgligt.

och ja, jag är bitter, så jävla bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0