söndag.

huujeda meeh. jag är så fruktansvärt trött. vet fan inte vart jag ska ta vägen!
jag är ständigt ett agro och har extremt svarta påsar under ögonen. jävligt kul att jag gnuggade som fan, i tron om att det var mascara som hade kladdat runt. ah, jag är så jävla rutten.

något som också är jävligt jobbigt är att jag har sträckit käken. hrmf, vet inte ens om det heter så, men aja.
ont gör det iallafall. OCH jag vill tillägga att det inte har skett av den anledningen som alla jag känner kommer att tro. utan jag har bara ätit jävligt hård-sega pingusar. jäpp.

idag har jag jobbat, fast inte i restisen, utan i köket. och oj oj, vad jag är bra.
ett stort jävla tack till mig. och ett stort jävla tack till lena.

det var det de. nu dör jag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi did it, gumman!!

2009-09-27 @ 23:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0