nemen!

hela två dagar sen jag kladdade här! ujuj.
har varit en helt okej helg, jobbat och fjantat runt, blev dock psykosfull i lördags, men men, vad gör väl det om hundra år?! plus att det lär ju hända både en och två gånger till, så varför skämmas.
var på p-möte igår och det var även det helt lurre, störigt bara att jag hade stressat upp mig så grymt mycket innan, heeeeeelt i onödan!

nu idag har det inte hänt allt för mycket, fast klockan är väl typ bara ett.. (?)
har varit och tränat, gjort en dunder städning här hemma, hängt med emmelie och lallat lite, börjar jobba vid fem, så jag ska fräscha tee meeh och möta upp ninni-pinni. japp.

det var det det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0