jahaja, då var det onsdag då.

hm, första gången på länge jag har koll på vad det är för dag. kan inte förstå hur jag kan glömma bort dagar,datum och år, men minnas alla andra sjuka grejer. hrmf. rubbat hur hjärnan funkar egentligen.


har varit och lämnat nycklarna på jobbet, varit ute och gått med lilla poliver och tuvisen, sen har jag blivit bjuden på lurre hemma hos nicke och emmelie, så än så länge flyter dagen på..

tänkte ta en kaffe och en puff, sen göra mig iordning lite och gå upp till jobbet, får så himla dåligt samvete för att anita får jobba, hon skulle ju skena iväg tidigare hela veckan och har inte fått göra det en endaste gång..
men först ska jag vänta in emmelie, hon är barnvakt.

gårdagen flöt faktiskt på, och det var ju skönt, var länge sen det verkligen gjorde det. ¨
och ett annat plus i kanten är ju att jag inte är "jagtarmittlivhärochnu-trött" idag.

ae. haj haj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0