helvete vad kallt det är!

hjälp. var ute och puffa, höll på att frysa fast, ah. döda mig.

ah, nu väntar jag mest ska ju upp och träna, lyssnar på musik och dricker vatten... vatten vatten vatten. det är fortfarande det enda jag tänker på under min vakna tid och det är fortfarande det enda jag drömmer om när jag fladdrat in i någon hannan värld. jag älskar vatten. fast det känns som om det har slutat funka liksom, typ som pencilin, om man äter det kan man ju bli imun, och så har det hänt för mig, det blir liksom inte samma sak längre, det funkar inte lika bra. är alltid lika törstig.

sjuk, trodde inte att vatten funkade så, eller fast det gör det nog inte heller, eller.. äh..

vad är det annars för fel?! det kan ju knappast vara jag som är problemet, det måste vara vattnet.



nae, nu går jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0