flykten från mongo-människan.

hahaha. jag rymmde idag, från ett jobb. japp, det gjorde jag, har aldrig gjort det förut. men jag var tvungen.
det var ett mongo, ett riktigt mongo, inte ett "jag är lite blåst och låter mig själv komma undan med viktiga uppgifter för att jag spelar dum" utan ett riktigt tvätt-äkta mongo. haha. jesus säger jag bara!
jag trodde det var ett dolda-kameran skämt, men icke, och när det gick upp för mig, då skena jag! för brinnande livet. och härmed lovar jag att jag aldrig ska utsätta mig själv för något liknande igen. ALDRIG.

aeh, kom nyss hem, ska sova bort min huvudvärk och hoppas på att morgondagen är ljuvligare.

det är faktiskt inte så jävla mycket begärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0