090919 (?)

god morgon världen.

sitter hemma hos lena på hennes balle, har gjort det i ett par timmar, vi pratar, analyserar, dricker te, och röker. eller det är bara jag som röker iof, fast lena borde börja.. eller ah, hon är nog ganska nöjd bara av att vara passiv. mm, så måste det vara.

känner mig faktiskt allmänt trött på allt trams, känner mig trött på mig själv också för den delen, kan fan inte förstå hur en endaste liten människa kan få mig att fjanta så himlarns mycket. jag hatar att jag har sjunkit till en av dom lägsta nivåerna, nivåarna.. (eh, är det ens ett ord?) aja. saksamma. jag känner bara för att sätta punkt för allt nu, japp. PUNKT. om det hade gått att göra ännu större bokstavar så hade jag gjort det.  typ en meter stora, aho, det hade jag gjort.

det är ju egentligen bara att gilla läget som det är, och jag hatar ju som sagt att vänta och nu slutar jag.
iallafall för nu. det kanske kommer en dag eller en tid, då det faktiskt är rätt och mer passande.
men det återstår att se.
tänker inte fundera eller spekulera mer i det. för det finns gränser, och en utav dom är nådd nu.

även om allt kanske låter ganska tjurigt och bittert, så är jag faktiskt ganska lycklig. och det är ju iallafall positivt.

pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0