090912

typ.

haha, jag var med om en kalas pinsam sak igår, kan inte ens berätta det men aja. jag skäms, inte för mig själv utan för alla andra, ah, nästintill alla andra, folk var lite halv koko igår minsann, tss.

ae, gjorde ett häng efter jobbet igår, tog ett par öl och lalla. rätt skönt. idag väntas ännu mer jobb. och imorgon på den lilla lediga dagen. eller just det blev inte riktigt ledig, p-möte klockan fem. ah, får verkligen inte glömma bort det nu..

efter jobbet idag så har jag lovat lena-pena en efter nolltvå fest. japp, och såå får det väl bli, ska försöka vara superduper fresch tills imorgon! haha.

nae, om man kanske skulle ta å göra något vettigt nu, men frågan är vad?! har massor att göra men jag orkar bara inte. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0