090908

truddilutt.

kom hem precis, har tränat nu på morgonen, haft ett jobb häng med emmelie, sen kom tove. hon klagade över kylan, och det gjorde hon faktiskt rätt i. fan vad höstit det har blivit snabbt! fast jag gillar det..
hösten är vacker.

nu sitter jag hemma i lilla ettan och studerar mitt bombnedslag av tvätt, usch jag mår dåligt av att bara se det!
tvätt tiden är ju om en timma nu, så jag hinner med en kopp kaffe och ett par telefonsamtal. hrmf. nae, jag har fan inget liv!!

börjar jobba sen vid fem, och rammlar in här hemma vid halv ett snåret, weeeiu! ;)
alla dagar ser precis lika dana ut.



har någon ett äventyr att bjuda på?






Kommentarer
Postat av: -

ha ha. äventyr, det kan jag bjuda på!

2009-09-10 @ 21:05:30
Postat av: -

ha ha. äventyr, det kan jag bjuda på!

2009-09-10 @ 21:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0