090904

jahopp. då var den här dagen, eller snarare det här jobb-passet över. har varit en hel del intressanta människor att ha å göra med idag. haha, fan vad folk kan vara sjuka! 
men måste erkänna att det har faktiskt varit en riktigt trevlig dag/kväll.

ah. vi männskor är egentligen bra sjuka. har verkligen insett det idag, ett bra exempel är, att när man blir sådär riktigt psyk-förbannad, och bara säger och gör saker helt utan att tänka sig för. då mår man riktigt kasst efteråt.
men när man verkligen vill göra en sak, då ska man fundera och analysera, och sortera sönder allting in i minsta detalj, "vad händer om jag gör si, eller om jag gör så, säger ditten eller datten"  
fan. för första gången i livet så överväger jag skit starkt på att bara strunta i vad som är rätt och fel. i slutändan är det ju ändå inge bra, och livet har egentligen redan alldeles för många ramar och regler. ingenting är rimligt!

nu får det vara nog. nu tänker jag bara vara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0