toooorsdag.

jäpp. och jag är sjuk. lite snorig och febrig. rätt skönt faktiskt....
lite synd bara att ingen kom och gjorde te åt mig. det hade varit feint. :D

utbildningen gick bra, åkte bara lite vilse, gick lite fel och var lite fel. ah. jag, tove och massa konstiga östermalmare! haha, nedå, det var okej. på riktigt. fast det kändes väl lite, ehm, ja, som att vilken idiot som helst kunde berätta det här för mig. men aja!

sjuka mig ifrån jobbet idag, så jag har bara lallat hemma. det var behövligt. sovit typ hela dagen...
också jävligt behövligt!

hm. hahaha. just det. kan ni gissa vad som hände nu på kvällskvisten?!

jag ramlade. SJÄLVKLART! fast inte stående den här gången. utan från en pall. fan jag har ont överallt nu.
kan fortfarande tro att jag har någon form av tumör på balans-slaffset däruppe. hrmf.


aeh, HAJHAJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0