kl. 09.??

ligger fortfarande i sängen, har pratat med mammi i typ en timma. egentligen så kanske vi inte känner varandra så väl, men hon fattar oftast hur jag funkar. och för första gången på länge så ska lyssnar jag nog på henne när hon säger att jag ska stanna istället för att springa. hon har rätt.

jag har nyss blivit tillrättavisad om att livet är som en slingrig stig i skogen. och att man har både upp och nedgångar i livet. men hon fattatde dock inte att det bara går åt ett håll i mitt liv. neråt.

det skulle bara vara så jävla skönt att bara rymma, iallafall för ett tag. lalla lite, och låta livet rulla på, minnen blekna och känslor försvinna. bli fri igen. och bli sig själv. men det är för mycket begärt. det är ju ganska tydligt.
men men.

ska väl dricka lite te nu för att börja tina upp mig. det bästa är ju att göra det innifrån och ut.

mjaaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0