jehupp.

sitter hemma hos emmelie, dricker en lite öl och lyssnar på musik och lagar mat. japp, det är vad vi gör. emmelie duschar också iof, fast inte med maten, och det är ju bra. aeh.

ska titta på tjejfilmer och bara vara, schlääppt. så jävla skönt och bara vara.

david ringde förut och sa att jag ska till stockholm på onsdag. fatta aldrig rikitgt vad jag skulle göra, men aja. tove skulle också med och det löser sig nog. borde nog inte ljugit om att jag inte sov. hrmf. ah, då har jag ju iallafall  lärt mig något idag. ljug aldrig om att du sover eller snarare inte sover, jävligt svårt att ta in information i det tillståndet.

nae, måste kolla ugnen nu!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0