helvetes jävla hor-balle!!

ah, kommer hem efter en extremt schleeten dag. och vad möts jag av?!?
jo, det ska jag tala om för er, ett fucking jävla fjortiskalas som grymtarn och hans patetiska ruffsa-tuffsa till flickvän har.
helvete vad jag hatar dom. om dom inte vore så jävla fula och tvätt tids tjuvar så skulle jag inte ogilla dom så mycket. men nu känner jag mest att inte nog med att dom sabbar mina dagar, nu ska dom sabba mina kvällar och nätter med!
kuk.

ska sätta på någon harmonisk låt så att jag kan stilla mina nerver och få en välbehövlig skönhetssömn.
lär behövas för att överleva morgondagen.


god natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. fy fan vad du blir förbannad!



2009-10-05 @ 17:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0