Fredag.

Jao, har fortfarande inte firrat datorn.  vet iof inte hur jag ska firra det heller för den delen, men men..

sitter ute hos mammi, väntar på att få börja jobba. känner mig faktiskt inte allt för pepp, kanske kommer sen. eller inte!

har inte hänt allt för mycket den här veckan, har mest jobbat eller snarare bara jobbat. och sen har jag ju också druckit sprit. har ju blivit en vecko-alkis. eftersom att helgerna är den enda gången jag absolut aldrig har tid att festa. tss, nej vars! måste helt enkelt komma på vad jag ska göra för fyndigt när jag inte jobbar. eller så får jag helt enkelt skaffa mig ett till jobb så att jag kommer iväg till afrika någon gång. så att jag äntiligen får dricka vatten ur pölar, och till slut komma hem och börja uppskatta kranarna igen.


ae. jag dör av trötthet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0