truddiluttanlej.

jahaja kerstin. eller kaj. eller, äh!

nu är jag hemma, har  varit hemma en liten stund. har lallat, och försökt bli trött, nu är jag trött.
har jobbat idag, har gått bra. pratat mycket i telefonen och ökat min chans att dö i cancer med 50%.
hm, eller mer iof, dom där 50% är ju bara av strålningen, om man lägger på ett paket ciggisar på det med så är vi nog uppe i 73%....
fan va skönt! då vet vi att allt blir avklarat innan man fyller 25! woohoo.

ae, det där var lite psykat, men men.

borde kojsa nu. (eeh, är kojsa ett ord? äh, nu är det. ännu ett sova ord.) ska till ikea imorgon, tjoohoo!
vad ska jag handla? inte en jävla aning. men kul ska det bli. plus att jag ska hämta ut mitt lilla paket som jag klickade hem igår. truddiluttanlej va fejnt dä kommer oh bläääij.

god natt!



förresten...
nu är dom ännu större, ännu blåare och gör ännu ondare.
är det såhär det känns att verkligen vara kvinna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0