tjottaflöjt.

ehm, sjukt ord.

ramlade nyss in här hemma. jag är tvär! så jävla tvär. skulle vilja gråta en skvätt för att lätta på trycket, men det går fan inte, även fast jag försöker klämma fram ett stänk av krokodil-tårar så funkar det inte.
är väl antagligen för att jag grät min ranson för det här året förra helgen..
jobbigt att jag offrade tårarna då, när det antagligen skulle kännas så jävla mycket bättre nu..

ätit syltlök idag, på jobbet, och nu överväger jag att snaska i mig några till, fast jag är rädd att jag kommer kräkas, ninni säger att det är för starkt. att man ska vara försiktig. men jag gillar det alldeles för mycket för att vara rädd. jag tar minsann ett par till. och jag gör det NU.

solade förut, blev lite varmare, lite mänskligare. jag tror på det där med att värma utifrån och in. det är klokt.
alla kyliga människor borde prova det.

ae, ska väl knoppa, ska ju upp tidigt (klockan två) till jobbet, göra en psykos-kollning av bokningspärmen.  himlarns behövligt!!!

hejhopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0