natten till tisdag, eller onsdag, ehm, vem fan vet?!

ah, jag ligger i sängen i lilla ettan och surar, jopp. det är precis vad jag gör och har gjort i ett par timmar nu.
jag surar för en hel del minsann..


nummer 1 - Jag glömde min mobil på jobbet.
nummer 2 - Att jag inte har en jävla aning om vad klockan är.
nummer 3 - Att vissa människor är så himla positiva, det får sånna som mig att verka ännu bittrare. (ehum)
nummer 4 - Att den en tv-reklam-grej-sak på jobbet, ehm, mer i badet har gjort en pris lista typ, och då är det något med åldern. ah, det står från 16-99 år. det retar ihjäl mig just nu. eftersom att det är allt jag ser när jag sluter mina ögon... hm, om man mot all förmodan blir 100 då, får man inte plaska i dom små dammarna då?!
äh.


vet inte vad jag ska hitt på nue. tönta runt med något oviktigt.

förresten.

nummer 5 - surar för att jag har blivit så sur på sista tiden. det är den sista punkten, men den viktigaste.


aja, undrar vad morgondagen har att bjuda på... (...eller inte...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0