nae!

kan fortfarande inte sova. nu ger jag upp. jag tar en promenad.



TILL LENA.

nu när jag gör ett försök till att härma psykot med stavarna sisåhär på morgonkvisten kan ju vad som helst hända.
och om jag inte svarar i telefon där vi halv nio så har något antagligen hänt och jag kan inte följa med till ikea.
om jag har turen med mig så blir jag antagligen styckmördad i vibjörnsparken, eller kidnappad. men med tanke på att jag aldrig har tur annars så kanske jag bara blir lite halvrånad på min halvfungerade telefon och misshandlad och sen hamnar i koma, och isåfall, om jag någon gång vaknar upp, och inte kan prata och är invalid, sälj min kropp och skicka mig med posten till en självmordsklinik i schweiz.

det var nog allt.

Pussar & Kramar Josephine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0