god natt världen.

ah, kom hem nu. har gått bra på jobbet, trevliga gäster och allt har bara glidit bra. as skönt att känna så när  man är klar.

iof, en LITEN störig sak hände, två gäster sa att jag var så himla fin i håret, det var iof väldigt snällt, men för att komma till saken, så var min fin fina frilla en rest från gårdagen. alltså min frisyr från gårdagen och min sov frisyr.  så jävligt irriterande att någon aldrig kommenterar mitt hår när jag t.ex har borstat håret eller till och med när jag har lagt ner kalas mycket tid på en vacker uppsättning. (eeh, inte för att jag någonsin gör en fin uppsättning.)

äh jag orkar inte, fattar inte ens vad jag skriver. tror minsann att pillisarna gör sitt.


välkommen in i det blå.
(som jag väntat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0