då var det dags igen.

hejhåå. kom hem för ett tag sen, har tillbringat den senaste timmen i duschen, var verkligen tvunget. jag fick rå ångest för att jag lukta fritös. jag ville spy på mig själv och kunde inte fly någonstans! usch.
sen behövde jag värmen, mycket.
nu har jag krypit ner i en nybäddad säng, och försöker känna efter om den här natten kommer bli lite lättare och lite tröttigare..

ae, ska upp rätt skapligt imorgon ju, börjar jobba vid tolv och ska slita hele dan. slutar vid nio.
ber verkligen till gud att det flyter på någolunda imorgon. varken vill eller orkar straffas mer!

försöker även att klura ut en plan på hur jag ska klara av stanken från pyttipannan, det är mitt absolut största och tjaffsigaste problem just nu.. fy bubblan vad jag hatar pyttipanna. isch.

NAE.

sovelisova kanske.
lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0