vart ska man ta vägen, när man inte vet vart vägen tar vägen?




truddiluttanlej. jobbar nu och ska jobba sen. är de det ända jag gör? japp. förutom att handla då.
erkännde mitt missbruk för ninni i helgen. jag erkände att jag hade handlat kläder och skor för 15 000 på två månader.
gaah.

men nu ska det bli ändring på det. en sak ä säker, ska minsann ha sparat 50 000  till aug. det är ju ett mål, det ända mål jag förtillfället har.
överväger att köpa mig tre liter vin, en guldig penna och ett fint anteckningsblock. och börja tänka och planera. vad vill jag göra egentligen?! jag är ju förtusan bara 20, och har hur många år som helst kvar att leva. (förhoppningsvis) och står bara och stampar. isch, det kryper i kroppen på mig!

nae, nu ska det ske en förändring!

hej hopp. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0