skratsch. japp.

Tisdag.

är ute hos mammi. har suttit i möte nu i ett par timmar, gick faktiskt bra. känns som om det här kommer att funka.

igår var jag hos pappi och hälsade på, sen en snabbis hos millis. sen mötte jag ninni och adde och gick upp till jobbet och tog ett par öl och pratade om alla världens problem.

tänker inte ens nämna min irritation över vissa efterblivna människor. sådeså.

nu ska jag mest lalla, lena och jag ska åka in till stan, ska köpa mina skor. (dom som jag borde köpt i lkp i söndags.) weeihuu. och sen kanske en bio, kan vara trevligt att umgås lite utanför jobbet!

nu ska jag undersöka lite lägenheter och jobb till petra! ah. vill verkligen att hon ska flytta hit!

japp japp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0