först strålande vårväder, sen snöstorm och 13 minus.

hate it!

ah, längtar mer än någonsin efter våren. lite mer sol, har inbillat mig att jag kommer få tusen kilo mer energi. och så kanske det faktiskt är. känns som om livet blir mycket lättare att leva när det blir lite varmare ute.
jag gillar våren, jag gillar nog våren allra mest, det känns som om allt blir nytt och att luften blir mycket renare. jag vill att det ska vara vår mint två gånger om året. då skulle man leva lite mer.

just idag kan jag väl inte påstå att jag gör så mycket.. jobbar lite, lallar lite, hostar lite, myser lite, bara är lite. skönt.
tänker forsätta läsa min bok. 14 år till salu. den är hemsk, men bra.

har ännu två grejer som ska på listan.



♥  Åka utomlands.  helst en längre tid.

♥  Spara mina pengar, minska drastiskt på alla mina meningslösa köp.

♥  Plocka minst fem liter blåbär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0