blubb. segdeg.

ah. nu sitter jag här i väntans tider, har hållt igång hela morgonen.
fått iväg mina syskon till skolan, lekit med oliver, duschat och packat. nu väntar jag bara! endast!

det ska verkligen bli roligt att träffa nettis och petra och bebben.  men även lite skoj, och SKÖNT att åka burre. jag ska läsa skvaller tidningar och lyssna på musik. attans så slappt! var hundra år sen man kunde lalla på det sättet.

nu insåg jag just att det är 1½ timma kvar. störigt.


   
pusspusskramkram


Kommentarer
Postat av: Emma

Säger du att jag inte kan ta hand om mig själv! Vad gör jag för fel isåfall? Jag har ju iaf inte suttit inne på ett jävla ungdomshem så jag tror jag klarar mig så jävla mkt bättre än vad du gör eller gjorde isf. Och har vi plågat våra hundar säkert va! du vet inte ett jävla skit om vad vi har gjort med våra hundar så du ska fan inte säga nåt. Varför sålde du Sigge då är det så jävla snällt mot honom att låta honom komma till ett nytt hem igen när han redan varit hos flera. Tänk lite själv innan du säger nånting.

2009-03-16 @ 21:19:07
URL: http://emmajern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0