hej hopp, snöar det?!

ah, tittade precis ut och det ser ut som att det snöar, men jag undersökte saken, endast puttefjuttit regn som yr omkring!

jag ska strax hoppa in i duschen och firra till mig, känner mig hemskt seg och rutten.. har jobbat hela helgen, eller igår var jag på p-möte.. sen idag är jag lite halv ledig, har ju jour ikväll. tror dock inte att jag behöver jobba men men, man vet ju aldrig!

fick ett litet sms av Luuluu igår, vis-festivalen börjar ju på torsdag, trodde att det var senare, ska undersöka mitt schema lite närmare, för jag vill verkligen åka ner och hälsa på, jag har ju för tusan inte varit i staden sen i december (?!!?)
det är dags nu. ska se om jag kan trolla!

nae, om man skulle ta och skärpa till sig lite nu då.
japp.

HAJ HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0