ah, ork, ork, ork.

hej hopp.

försöker samla ork till att röjja upp i den lilla stökiga ettan. jag kan inte förstå hur stökigt det är, eller jo det kan jag väl, men jag förstår verkligen inte hur det kunde bli så! känner minsann ett måste att städa upp idag, eftersom att jag åker imorgon, och vill inte välkomnas av ett bombnedslag på lördag. det kommer jag ha alldeles ont i huvudet för.


gjorde ett "have no life"-häng på jobbet igår.. sen hängde jag med hem till david och sanna. och tuwa! tuwa och jag gillar varandra. ehm, kanske beror på att vi är på samma niva? haha. nädå. det var trevligt, jag gillade även hänget på viberga. jag gillar viberga...

ah, sen vid tio gick jag upp till jobbet ännu en gång. tog två öl sen knallade jag hem! påtal om hem... jag och ninni hade först ett häng på stentrappan vid hennes port, vi pratade om en massa sjuka grejer, sjuka rädslor. japp, men men saksamma, det jag skulle säga var att efter det nä jag skulle skena hem så tog jag ju genvägen vid vibjörnsparken, och där, där hände det! ehm.. jag går där på cykelvägen i min egna lilla värld, och så hör jag en bil, och den kommer mot mig, alltså den åkte på cykelvägen! jag har aldrig varit så rädd, (jo, någon gång kanske, typ som den gången med den röda bilen, eller.. aja!) den åkte efter mig! ipanik ringde jag till ninni igen så hon hade telefonsälle med mig fram till porten, det var skönt!
hur jävla lyckat hade det varit om jag hade blivit dödad och gömd, i den där lilla parken! gaah.

nae, nu städar jag!

HAJ HAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0