FREDAG! det var det de!

AH. sovit som en stock inatt. det var ljuvligt! :) har fått mitt schema för hela  FEB. av Mammi, och fram till den 15  av David.
hrmf. de skulle vara jäkligt skönt att få för hela uppe på o´learys med. lite lättare att planera då! tror att jag ska fly till västervik snart igen, måste hämta mina nycklar för dom tycks inte komma till mig. och det är bara irriterande och jobbigt. världsliga problem, jag vet!

ska hoppa in i duschen och sen städa upp lite efter mig. och hitta jobb kläderna till O. japp.

det är svårt att börja vid fem när man slutar vid fem. hrmf.


Morgon och Förmiddag
Kalas bra  < l - - - - - - - - - > Kalas Dåligt

Kände mig mycket bättre igår, så det höll i sig! och nu på morgonen fick jag även en liten överraskning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0