söndag.

ah, har varit en bra tag, iallafall än så länge! gick upp vid nio, och mötte ninni så gick vi till gymmet, drack dock en kopp kaffe innan.
det gick feint och var skönt, så det kändes som om det var en bra start på dagen, käkade lite lurre inne på jobbet och snaskade skit!

åkte hem till mammi efter det, så nu har jag hängt här sen dess, väntar på att klockan ska bli sex, då personalmötet ska börja.

jag hatar att vänta!!

ae, ska sätta på en kopp kaffe och tjaffsa runt lite.
 ta bort mitt nagellack. japp det är precis vad jag ska göra. behöver göra. (EHH.)

skriver nog en rad när jag kommer hem sen!



Morgon och Förmiddag och Eftermiddag
Kalas bra  < l - - - - - - - - - > Kalas Dåligt

känner mig otroligt pigg och taggad.  har en massa energi som jag inte vet riktigt vart jag ska göra av!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0