Fredag..

ah. är fortfarande förälskad!

Är lite halv seg idag, jobba ett kortis pass igår, fanns inte så mycket att göra! sen så hörde sparven av sig, då jag träffade honom och lite andra människor. det var trevligt! men allt är på andra villkor nu. livet är inte lika fritt och slappt som det var förut. vet inte om jag saknar det på riktigt eller om jag bara har byggt upp någon slags fantasi om hur ljuvligt år 2004  var.
äh. förbannat skoj hade jag iallafall.

sitter ute hos mammi nu, myst med oliver idag. jobbar natt idag, sen lunch på O. imorgon. blir en rätt fin kväll. gaaah. kommer jobba i 19 timmar i sträck. fan. nu vill jag tjuta en skvätt!


aja. det blir bra. som sagt. pengar är fint!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0