ett mindre psykbryt och jobb

hej hopp. torktumlaren fick nyss för sig att göra en vatten explosion. jag bröt ihop. har legat på alla fyra och pillat ut ludd ur ett centimeter stort hål. hrmf. det kom ut ungefär  2 dl ludd.  kan det för klara smällen och vatten mängden?! ah...
jag ville dö!

hr jobbat på O. från tolv till fem. och med P från fem till tio. har styrt lite smått här!

känner mig rätt peppad på morgondagens träning. + att jag funderar på att spika upp lite tavlor och sånt.. har bara tagit  fem månader att ta sig i kragen för det.. (hmm)

har även pratat med Robin idag, ddt var rätt skoj, det var bra länge sen jag gjorde det, men även länge sen jag träffade honom. ska ta tag i det.

har kollat på resor till Rom, men hittar inga bra priser, är lite halv frustrerad nu men men. Ninni får väl också ta ett check! :)

aja, ska väl fortsätta sköta mitt jobb. och fixa till bäddningen till myet. 

tar mitt jobb som hemmafru väldigt seriöst! hahah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0