sönderfrusna skinkor och mascara sträck till knäna.

hejåhå. kom hem precis, har jobbat  lite längre idag plus att jag har suttit med ninni på hennes trapp och pratat strunt, var mer än feint! blev dock lite kallt efter två timmar så vi tralla in i trappen för att stå tryckta på elementet. det var ljuvligt. dock fick vi höra ett hundratals dödsrosslingar från någon lägenhet, hujeda mig vad det eka. jag skratta så att jag tjöt, ninni lika så! var helt sinnes...

nae, ska försöka sova nu, har mega många planer för imorgon!
tss.

god natt.

Kommentarer
Postat av: ninni

haha de bästa var ju att jag glömde berätta att peronen LEVER..:D...

hörde samma sak igår när ja kom in..haha...de var tid att bita sig i läppen då med...:P

2009-12-02 @ 14:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0