jag tror minsann att jag har en ande som förföljer mig.

jupp, det är vad jag tror. för igår, igåååår, så slog den en kaffekanna i huvudet på mig. den gick i tusen bitar och jag har en kalas stor bula.
har antagligen fått en hjärnskakning och/eller en hjärnblödning. har fan as ont i huvudet fortfarande.
och förhoppningsvis dör jag alldeles lagom till julafton..

ah, okej, det där var lite väl sjukt kanske. men allvarligt, något bubblar i mitt huvud och jag är förföljd av en ande. hoppas den inte är ond. inte på riktigt. märks ju bara att den är lite bråkig, men tror mest att han eller hon tyckte att det var ett roligt skämt att krossa kannan i mitt huvud.

aja. är hos camilla nu, får väl se vad kvällen har att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0