att jag inte hade hittat det tidigare?!

hjaaaaaaaalp säger jag bara. blåbärste. jag älskar te, men blåbärste, det är underbariserat från och med nu. blåbärs te är något fulkomligt. och med lite honung i då är det som pricken över i:t. granen med kulor, en kanel bulle med kanel.
hujeda mig vaad gott det är. jag är tagen till en ny nivå. egentligen en nivå som inte går att mätas.

iallafall nog om det.


gick  ut för att leka med oliver, men oliver leker med my. så vad ska jag nu hitta på, det är frågan..

föresten så köpte jag en bok idag, eller snarare två, en horoskopsbok. tvillingen. hjaaaaaaaaaaaalp igen.
den är jag.

helt sinnes!

nae, ska väl göra ett nytt försök att umgås med min håriga vän, nu kanske han är sugen!


haj haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0