främling, hej.

måndag, min lediga dag. jag är paj. totalt paj.
mina ögon har växt ihop, nästan iallafall, det känns som om jag har en porr-imma som täcker mina ögon. 
jag skulle kanske behöva gråta en skvätt. fast om jag väl börjar tjuta så kommer jag antagligen aldrig sluta!

lilla poliver kom hit idag, vi viftade ner emmelie från ballen, så vi gick en promenad till jobbet, jag samtalade lite med linn. och jag, poliver, ninni och emmelie drack kaffe, inte oliver iof, han var nöjd med vatten.

jag är faktiskt lite impad av lillvoffsingen, från att inte kunna kissa i staden, utan endast utanför porten, till att kissa var femte meter. han börjar bli man.


vet inte vad jag ska göra idag, borde städa och plocka lite, men vill allra helst bara dö lite.
hrmf. jag får se vad som händer.

haj haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0