truddilutt.



gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.





Fredag. igår var jag ledig. måste erkänna att det var riktigt trivsamt! var ute och lunchade med min syster och moster det var trevligt. oja. sen mötte jag emma vid godislagret, vi gick och handlade lite mjölk, flingor och vin typ. vinet var det väl mest jag som var ute efter, men men, vi kollade lite på film drack vin och städade, sen åkte vi upp till o´learys för att ta en drink, jag tog två! ha! det smakade utmärkt! sen så åkte jag hem till camilla fortsatte dricka vin men sen somna jag. bra dag helt enkelt!
  men idag blir det lite annat, ska panik åka till norrköping med anna, hon slutar ungefär vid 3 och jag börjar jobba vid sex, ah, det hinns, slutar vid två inatt, får väl se när man är därifrån. sen samma sak imorgon, fast utan stan förstås!


äh, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0