sprudlande.



"Varje människa behöver till utvecklingen av sina krafter en mängd av kalla och regniga dagar.
I en oavbruten lyckas solsken brådmognar människan och duger varken att gömma eller kasta bort"






Onsdag. försöker peppa upp inför städningen av huset, lite halv svårt. ibland kan det faktiskt vara skönt att städa, men idag är jag inte så sugen, men jag lovade mammi. hon och pelle är i linköping på rehab. hoppas det går fint.
  funderar på om jag ska gå en promenad efter fjanteriet här, sen börjar jag jobba vid fem, hoppas det blir en någorlunda lugn kväll är inte allt för uppspelt på galningar ikväll som sagt. det är jag  och emma ikväll så vi får väl hoppas att det flyter på, det är hennes plikt att fixa godiset idag! haha. fint arbete.  har fortfarande sjukt ont i handlederna, hrmf. måste styra upp något. sen måste jag ringa till vårdcentralen. har nog fått lite hudcancer. ah, i mina fejk födelsedagsmärken. hm?
inget att skoja om jag vet. men L-fläckarna kliar och växer. tar tag i det imorgon! måste börja städa nu!

hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0