hundra år och en dag. typ.



                                                       Anfall är bästa försvaret.



Tisdag. har inte skrivit på typ en vecka, datorn har varit död. eller snarare legat i koma. det gör den iof fortfarande. så nu har vi en fejk, eller inte egentligen, vi har reserven. hohojaja. äh, den duger, men jag gillar den inte så mycket. hrmf.
har jobbat mest den här veckan, filurat lite å så. va i norrköping i förrgår, panik handlade lite, det gillade jag!
  i största allmänhet har jag mest grubblat, tänkt och konstaterat. men om vad vill jag inte upplysa, är även lite trött på allt. vill rymma, men bara lite. och bara ibland. men allt handlar ju om att stå ut, det var ju vad man lärde sig för ett par år sen.
  funderar på att åka till västervik och hälsa på buuuuurnt, saknar honom.

ah, får inte glömma bort att jag har blivit lite ♥-ad i en människa. absolut trevligaste nu. jag har kul. inget mer om det, ska sortera kläder nu!


HAJTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0