Felix och Jag



Det är svårt att vara hjälte när ingen ser på.




Tisdag. sköna lediga tisdag. har bara haft en skön slappar dag idag, på förmiddagen gick jag omkring i skogen i två timmar. var lite halv dant kanske, skulle inte vilja påstå att det är något jag gör om ensam men men. en sak lärde jag mig iallafall, gå aldrig ut i skogen för att plocka kantareller om du inte har ett lokalsinne eller om du inte vet hur en kantarell ser ut. men som sagt man lär sig ju av sina misstag. lite skönt var det dock att andas blöt moss luft. man blir lugn och känner sig lite fräsch, innut i, känns som lungorna för en kort stund återfår den rosa nyans som de en gång hade. oja.
   När jag väl hade kommit hem så hittade jag en bok som jag började läsa, riktigt avkopplande. sen har jag mest bråkat med tatueraren, och surat på min mobil. attans så trött jag är på att bo här, iallafall nu. känner mig lite sur och tvär. får hoppas att det blir lite bättre snart.
   sitter endast och små filurar nu, felix ligger och sover framför mig, eller lite iallafall, han blundar,  åker längre å längre ner, och när han slår i mina fingrar så flyger han upp en bit. stackarn. ska tvångsmysa lite nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0