feint.



if I could start again
a million miles away
I would keep myself
I would find a way




Torsdag. vaknade upp hos min moster, ganska förståligt eftersom att jag endast orkade gå dit inatt. jobbade igår, kan väl formulera mig på det fina sättet att vi hade lite å stå i. (jotack) men det gick bra ändå och jag hade skoj. 
   Idag har jag varit och lunchat med pappi, det var gott och det var trevligt. sen fick jag en cykel, en blå alldeles jättefin gammal turbo. mm, jag gillar den. lagat punka på den med. eller inte jag egentligen, rickard, jag kollade bara så att det gick rätt till! haha.
   sen köpte jag ett par böcker så att jag har något att läsa om kvällarna och när jag är ledig, ett bra sätt att fladdra bort andra gnagande tankar.
   nu sitter jag bara här, har ont i tänderna, vill tvätta av mig sminket läsa och nästan sluta andas. hrmf. men jag måste fixa käk nu till mammi och pappi, dom är ju på G hem. rehab idag igen. tror att det har gott fint!
  föresten, daniel ska bli pappa! hoho. grattis till honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0